Instructiuni suport tehnic abonati:

pasul 1 In momentul legaturii cu operatorul nostru, aveti obligatia de a va afla in fata calculatorului; calculatorul trebuie sa fie aprins, conectat fizic la cablul de internet sau la router, dupa caz. Va rugam sa va prezentati, indicand numele pe care este facut contractul dumneavoastra, si/sau numarul de contract. Operatorul va poate cere, in cazul in care considera acest lucru necesar, si alte date de identificare din contract. In caz contrar, suportul telefonic va poate fi refuzat, iar plangerea nu va fi inregistrata/rezolvata.

pasul 2 Va rugam sa detaliati tipul problemei, sa ii oferiti operatorului tot sprijinul necesar, si/sau sa urmariti toti pasii indicati de acesta, pentru o identificare cat mai rapida si mai exacta a problemei dumneavoastra.

pasul 3 Va rugam sa solicitati un numar de inregistrare in momentul confirmarii problemei dumneavoastra. Astfel putem monitoriza si introduce in registrul de reclamatii toate problemele abonatilor nostri, si bineinteles putem optimiza si/sau monitoriza performantele angajatilor nostri, raspunzatori pentru buna functionare a serviciului de internet.

Suport tehnic Alienstation:

Suport tehnic clienti existenti, contact clienti noi, valabil:
LUNI-VINERI, intre orele 09:00-21:00;
SAMBATA, DUMINICA si in sarbatorile legale intre orele 10:00-18:00;

Telefonic:

031.811.00.00

Instructiuni potentiali clienti:

In cazul in care sunteti interesat de o conexiune la internet prin Alienstation, va rugam sa ne furnizati urmatoarele date:
- numele dumneavoastra;
- adresa exacta;
- un numar de telefon si optional un e-mail la care va putem contacta.

Din momentul inregistrarii cererii, va putem informa pe loc asupra posibilitatii de conectare, sau va putem contacta intr-un interval de maxim 24 ore pentru a va comunica rezultatul.